مطالب مفید

مطالب مفید برای شغل های مختلف
 

مطالب مفید

مطالب مفید برای شغل های مختلف

مطالب مفید برای شغل های مختلف

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زباله های الکترونیکی کدام فلزات سمی را تولید می کنند؟

امروزه به علت توسعه صنایع الکترونیک و مصرف انبوه لوازم و وسایل الکترونیکی، میزان بسیار زیادی زباله الکترونیکی تولید می شود که به معضلی برای محیط زیست تبدیل شده است. به گونه ای که در مقایسه با دهه های پیش، میزان زباله های الکترونیکی بسیار بیشتر تولید شده است. معضل زباله های الکترونیک، مساله ای جهانی است که در بسیاری از کشورها باعث ایجاد قوانین و مقرراتی شده است که تولید و دفن این زباله ها را محدود می سازد. که بهتر است این زباله ها توسط شرکت های خریدار ضایعات در محل جمع آوری و بازیافت شود. این زباله ها با گذشت زمان آثار و پیامدهای منفی روی محیط زیست برجای می گزارد که در این مقاله قصد آن را داریم تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

 زباله های الکترونیکی چیست؟

زباله های الکترونیکی به وسایل و لوازم الکترونیکی همانند تلویزیون ها، رایانه ها، گوشی های همراه، لوح های فشرده و …. گفته می شود که پس از مصرف دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. قطعاتی که در این دستگاه ها و لوازم به کار رفته است حاوی فلزات مضر و خطرناکی همانند جیوه، سرب، کادمیوم است. در صورتی که این زباله ها به درستی بازیافت نشود و در طبیعت رها شود، باعث آلوده کردن محیط زیست می شود که هم برای طبیعت و هم برای سلامتی انسان ها و جانداران، بسیار مضر است.

تولید زباله های الکترونیکی در جهان

طبق گزارشی که سازمان ملل منتشر کرده است، سالانه در حدود 20 تا 50 میلیون تن زباله های الکترونیکی در سطح جهان تولید می شود که ایالات متحده آمریکا بزرگ ترین تولید کننده زباله های الکترونیک در سطح جهان محسوب می شود.

بخشی از ضایعات الکترونیکی را رایانه ها و گوشی های همراه تشکیل می دهد که در حدود 70 درصد از این زباله ها در کشور چین بازیافت می شود. از مجموع تمام زباله هایی که در سطح جهان تولید می شود، زباله های الکترونیکی فقط دو درصد آن ها را شامل می شود که از این میزان هم فقط 15 درصد در کشورهای مختلف بازیافت می شود. از این رو 85 درصد از زباله های الکترونیکی تولید شده در طبیعت رها می شود که با گذشت زمان آثار منفی و مضر آن ها برای طبیعت پدید می آید.

انواع فلزات موجود در زباله های الکترونیکی

فلزاتی که در زباله های الکترونیکی وجود دارد به دو نوع سمی و غیر سمی تقسمیم می شود. این فلزات می توانند در آب حل شوند. در زیر فلزات سمی و غیر سمی بیان شده است.

فلزات سمی: این فلزات هم سمی و هم سنگین هستند. یکی از این فلزات کادمیوم است که در باتری های گوشی ها وجود دارد.

فلزات غیر سمی: این فلزات شامل ضایعات آهن، روی، مس، آلومینیوم است که در حالت نفوذ در آن با غلظت زیاد، علاوه بر این که رنگ، مزه و بوی آب دچار تغییر می شود، باعث بروز بیماری های گوارشی هم می شود.

تاثیرات منفی زباله های الکترونیکی بر خاک

زباله های الکترونیکی می تواند آثار منفی و مخرب روی خاک بگزارد. ضایعات الکترونیکی پس از تجزیه، باعث آزاد شدن فلزات سمی می شود. با نفوذ این فلزات به درون خاک، آثار مخربی روی حیات گیاهان و درختان می گزارد. پس از آن این سموم با محصولات کشاورزی به بدن انسان منتقل می شود. که پیامد آن ایجاد نواقص مختلف روی نوزادان به هنگام تولد و نیز عوارض دیگری می شود که سلامتی انسان را به خطر می اندازد.

تاثیرات منفی زباله های الکترونیکی بر آب

زباله های الکترومکی در صورت دفع نامناسب، آلوده شدن آب های زیرزمینی با انواع سموم را باعث می شود. آب های زیرزمینی منبع تغذیه دریاچه ها، استخرها، قنات ها و جریان های سطحی است. بسیاری از انسان ها و حتی جانواران مختلف از این منابع آبی استفاده می کنند که آلوده شدن این منابع آبی به انواع سموم، می تواند در عین به خطر انداختن سلامت انسان ها و سایر جانداران، باعث به هم خوردن تعادل اکوسیستم هم شود.

تاثیرات منفی زباله های الکترونیکی بر هوا

در صورت دفع نامناسب ضایعات الکترونیکی و سوزاندن آن ها، هیدروکربن هایی آزاد می شود که پس از ورود به هوا، باعث آلودگی آن می شود. پیامد آن هم تنفس هوای آلوده توسط انسان ها و جانداران مختلف است که آثار منفی روی سلامت آن ها می گزارد. علاوه بر این هیدروکربن ها خود باعث کمک به اثر گازهای گلخانه ای می شود.

کلام آخر

در این مقاله کوشش کردیم تا ضمن بررسی موضوع زباله های الکترونیکی، آثار منفی آن ها را روی محیط زیست مورد بررسی قرار دهیم. بدیهی است اگر این زباله ها به طور صحیح توسط کارخانه خرید ضایعات جمع اوری و بازیافت شود، علاوه بر این که می توان از آن ها مجددا در تولید لوازم مختلف استفاده کرد، از دفع نامناسب آن ها که آسیب دیدن محیط زیست را به دنبال دارد، جلوگیری می شود.

  • almas site
  • ۰
  • ۰
خرید گوسفند زنده

برای خرید گوسفند زنده می توانید به مرکز فروش دام زنده شهرداری حکیمیه مراجعه کنید. در این مرکز انواع گوسفند زنده تهران وجود دارد که شما می‌ توانید برای قربانی کردن یا استفاده شخصی آن را خریداری کنید. این مرکز در محله اتحاد تهران و در خیابان باباییان، خیابان پیشوا واقع شده است.
مرکز عرضه دام زنده خاوران و مرکز فروش دام زنده شرق تهران نیز از جمله مراکزی است که می توانید در خرید دام زنده به آنجا مراجعه کنید.
مرکز دام زنده شهرداری تهران نیز از جمله مراکزی است که بهترین دام ها را عرضه می کند. این مراکز در بیشتر مواقع آن ها را به صورت رایگان ارسال می کنند و این یکی از خدمات بسیار عالی این مراکز می باشد.
گوشتی که دام های این مراکز دارند از سالم‌ ترین و تضمین شده ترین دام های بازار می باشد زیرا همانطور که گفتیم دام ها همواره مورد بررسی بازرسان سازمان بهداشت قرار می گیرد.
همچنین قیمت دام زنده به مراتب پایین تر از قیمت خرید گوشت کیلویی می باشد. بنابراین می توانید در هنگام قربانی یا هر کاری، هر یک از این دام ها را خریداری کرده و از نظر مالی صرفه جویی بسیار زیادی انجام دهید.
در استان تهران شهرستان اسلامشهر بخش چهارگانه و خیابان گلستان سوم نیز مرکز عرضه دام زنده شرق تهران وجود دارد که در جهت ارائه خدمات مرتبط با صنعت کشاورزی و دامداری می کوشد.
عرضه دام زنده در بازار گوسفند نیز در تهران، میدان آزادی بزرگ و راه شیخ فضل الله نوری شرق لاین کند رو ۲۰۰ متر جلوتر از زیر گذر طرشت، نرسیده به بولوار تیموری جنب پله های پل عابر، سمت راست، درب کوچه باغ وجود دارد.
همانطور که گفتیم هزینه های خرید گوشت در این نوع خرید بسیار کاهش پیدا می ‌کند. اگر شما به دنبال خرید قربانی هستید، به جای خرید کیلویی گوشت می توانید ذبح شخصی را امتحان کنید.

قیمت دام در مراکز فروش گوسفند زنده تهران
اگر شما می خواهید که ارزان ترین گوشت را خریداری کنید، می توانید به خرید دام زنده از مرکز پخش دام زنده در تهران مراجعه کنید.
در این مراکز می توانید ارزان ترین دام ها و سالم ‌ترین گوشت ها را خریداری کنید. قیمتی که این مراکز در فروش دام دارند، بسیار پایین تر از قیمت قصابی ها می باشد.
به همین دلیل در سال‌ های اخیر خرید دام زنده و تهیه گوشت از آن به شیوه شخصی افزایش یافته است.
افرادی که به خرید از مرکز پخش گوسفند زنده شرق تهران ترغیب می ‌شوند، علت آن را اطمینان از سلامتی دام های این مرکز بزرگ و قیمت ارزان آن می ‌دانند.
همچنین اگر شما نمیتوانید هزینه آن را به صورت آنی پرداخت کنید، کارشناسان و مدیران فروش این مراکز امکان پرداخت قسطی و دوره‌ ای را برای شما به وجود آورده ‌اند.
در این نوع پرداخت فشار اقتصادی به شما وارد نمیشود و می ‌توانید در چند دوره متوالی یا غیر متوالی قیمت این دامی که خریداری می‌ کنید را پرداخت کنید.
همچنین می توانید درباره قیمت با کارشناسان فروش چانه بزنید و تخفیف های فوق ‌العاده زیادی را نصیب خود کنید.
تضمین سلامت دام و گوشت آن از ویژگی ‌های برتر مرکز پخش دام زنده در تهران می باشد. تمامی انواع دام از جمله گاو، گوساله، گوسفند، بز، بره و مرغ در این نوع مراکز پیدا می شوند.
اینگونه مراکز از نظر انواع دام هیچ نوع محدودیتی ندارند و هر نوع دام را که بخواهید، می‌ توانید در این نوع مراکز پیدا کنید.
مراکز پخش دام زنده در تهران اقدام به ذبح قانونی و شرعی انواع دام می ‌کند همچنین به عرضه گوشت های قصابی ها می پردازد. بنابراین اگر شما قصابی دارید و می ‌خواهید که به صرفه ترین دام ها را خریداری کنید، می ‌توانید به این مراکز سر بزنید. اگر هم که در جهت صرفه اقتصادی بالا به دنبال خرید دوش ارزان قیمت هستید، می توانید به خرید دام از مرکز پخش دام زنده در تهران با پرداخت آنی یا قسطی فکر کنید.
هر زمان که بخواهید می توانید به وسیله تماس با کارشناسان این مجموعه مشاوره های لازم را در جهت قیمت و چگونگی ارسال و زمان ارسال از آن ها بگیرید.
همچنین از طریق آدرس لینک خرید، می توانید دام مورد نظر خود را در قیمت معین و درب منزل تحویل بگیرید و اگر هم که می خواهید شخصاً از قیمت دام در مراکز فروش دام تهران و مرکز پخش دام زنده در تهران اطلاع یابید، پیشنهاد ما خرید حضوری می باشد.
در خرید حضوری می توانید به طور ملموس انواع دام را مشاهده کرده و با سنجیدن شخصی سلامتی آن ها به آسانی اقدام به خرید کنید.
خرید دام زنده از این مراکز و فروش آن به صورت تکی می ‌تواند سود زیادی را نصیب شما کند. با وجود اینکه در این مراکز بیشتر دام های گوشتی فروخته می‌ شود ولی اگر شما دام پرور هستید نیز می توانید، به فکر خرید از این مراکز باشید.
البته باید با معیارهای سلامتی دام از جمله خورد و خوراک و مرتب آن و حرکت سالم پاهای آن آشنایی کامل داشته باشید، اگر هم آشنایی زیادی با سلامتی دام ندارید اصلا اشکالی ندارد زیرا می توانید از کارشناسان فروش و بازرسان سازمان بهداشت کمک بگیرید تا در جهت خرید دام گوشتی یا غیر گوشتی به شما کمک کنند. با یک باز خرید از این مراکز به مشتریان ثابت آن تبدیل خواهید شد پس زمان را از دست ندهید و برای تجربه طعم گوشتی لذیذ و سالم به این مراکز مراجعه کنید.

 

تلفن تماس   09124199829‬ برای خرید گوسفند زنده در تهران است

  • almas site
  • ۰
  • ۰

 

تدریس خصوصی مدیریت مالی در اصفهان

مسئولیت مدیریت مالی در خدمات حسابداری قوی بر عهده کل تیم پروژه است ، اما وقتی مدیر مالی نیستید می تواند دلهره آور باشد. در این کارگاه آموزشی بسیار مشارکتی ، مجریان متخصص ما اصول کلیدی مدیریت خوب مالی ، نحوه مدیریت موثرتر منابع مالی و چگونگی ادغام سیستم های مدیریت مالی خوب را به شما نشان می دهند. شما به پروژه خود باز می گردید و آماده استفاده از بهترین شیوه ها برای سازمان خود هستید. چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

در پایان کلاس های تدریس خصوصی مدیریت مالی در اصفهان ، فراگیران قادر خواهند بود: بودجه های م effectiveثر مانند بودجه پروژه ها و اهداکنندگان و پیش بینی جریانات نقدی ایجاد و استفاده کنید فرایندها و روشهای کلیدی مورد استفاده برای نگهداری سوابق حسابداری را شرح دهید از گزارشات مالی برای نظارت بر عملکرد پروژه و شناسایی اقدامات برای حفظ منابع مالی پروژه استفاده کنید  شما میتوانید بعد از شرکت در کلاس های تدریس خصوصی حسابداری در اصفهان نقاط قوت و ضعف سیستم مدیریت مالی خود را ارزیابی کنید توضیح دهید که چگونه کنترل های داخلی از دارایی های سازمان های مردم نهاد محافظت می کند و خطر و تأثیر تقلب و خطاها را به حداقل می رساند چه کسی باید شرکت کند؟ شما بعد از  اتمام دوره آموزش مدیریت مالی در اصفهان به عنوان یک حسابدار در اصفهان مشغول به کار شوید. این کارگاه برای موارد زیر طراحی شده است: کارکنان سازمان های غیردولتی کوچک و متوسط ​​که در اجرای برنامه و/یا مدیریت و کنترل منابع مالی مشارکت دارند مدیران و افسران غیر مالی که مایل به بهبود عملکرد در برنامه ریزی ، کنترل و گزارشگری مالی هستند افسران مالی علاقه مند به توسعه مهارت ها و دانش مدیریت مالی خود برای بهبود سیستم های مالی و پشتیبانی از کارکنان برنامه هستند آیا شنیده اید؟ تجربه یا آموزش مدیریت مالی قبلی برای این کارگاه الزامی نیست.

تلفن معلم خصوصی مدیریت مالی در اصفهان 09131256008

  • almas site
  • ۰
  • ۰

سالن زیبایی شهلا در سپاهان شهر اصفهان کلیه خدمات کار با مواد مش لایت آمبره سامبره بالیاژ سان لایت لولایت بیبی لایت و..،کاشت مژه در این سالن زیبایی سپاهان شهر

ویتامینه مو، انواع کوپ، براشینگ و کرلی در خدمت شما هستیم آرایشگاه مریم سپاهان شهر

لطفا با تعیین وقت قبلی مراجعه کنید. تلفن: 09138644210

سالن زیبایی سپاهان شهر

هاشور ابرو اصفهان

کلیه خدمات هاشور ابرو در اصفهان ,خط چشم ,بن مژه ,خط لب ,رژ لب ,سایه لب ,تاتو بدن در اصفهان و فیبروز

 کاشت ناخن در اصفهان

کاشت ناخن آرایشگاه در سپاهان شهر

 

کاشت مژه سپاهان شهر اصفهان

این سالن زیبایی که برای تجدید و احیای شما طراحی شده است ، تنها سالن زیبایی در سپاهان شهر است که کلیه خدمات زیبایی را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد.


آیا شما به ماساژ آرامش بخش ، مانیکور / پدیکور حرفه ای ، تغییر رنگ مو و ابرو و تغییر ظاهری نیاز دارید؟ ما برای هر مشتری زیبایی و تفاوت ارائه می دهیم.
 

آموزش و اجرای کلیه خدمات زیبایی با بهترین متریال روز دنیا ارایه ی انواع تتوی بدن (سه بعدی،آبرنگی،چهره و..) آرایش دایم صورت (میکروپیگمنتیشن،میکروبلید،رژلب،و..) انواع کاشت ناخن خدمات پوس(پاکسازی با میکرودرم.آبرسانی،جوانسازی ،مزوتراپی غبغب و مو)و...

انواع کپ ژورنالی با رنگ و مش و کراتینه در این سالن زیبایی سپاهان شهر

آمبره مو اصفهان

بالیاژ مو اصفهان

کاشت مژه

تاتو کار بدن خانم در اصفهان

بهترین رنگ کار مو در اصفهان

هایلایت مو در اصفهان

کاشت ناخن

کراتین مو اصفهان

اصلاح و ابرو و وکس اکستنشن مژه و لیفت و لمینت مژه و ابرو اپیلاسیون پرسینگ بوتاکس با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و تعیین وقت قبلی در محیطی آرام و لاکچری **مخصوص بانوان**

شما همشهریان سپاهان شهر لایق بهترین ها هستید در سالن دنیز خدمات زیر ارایه میشود انواع لایت هایلایت تمام دکلره آمبره و سامبره همراه با پروتین تراپی کوتاهی کوپ های ژرنالی با 20درصد تخفیف کاشت مژه با ماندگاری یک ماه 80 تومان کاشت ناخن 120تومن ترمیم 60 تومن لاک ژل طراحی حرفه ای لیفت و لمینت ابرو 120تومن لیفت و لمینت مژه 120تومن با خدمات عالی و رضایت صددر صد مشتری فقط تماس بگیرید پیام پاسخ گو نیستم

سالن زیبایی شهلا دارای مجوز از اتحادیه و سابقه فعالیت طولانی در منطقه سپاهان شهر اصفهان جهت تکمیل کادر خود از همکاران رنگ کار حرفه ای با سابقه کار مکفی دعوت به همکاری می نماید

سالن زیبایی و مجلل شهلا با کادری مجرب پذیرای مشتریان عزیز میباشد

لطفا با تعیین وقت قبلی مراجعه کنید. تلفن: 09138644210

 

 

سالن زیبایی سپاهان شهر/ آرایشگاه مریم سپاهان شهر/ اپیلاسیون سپاهان شهر/ آرایشگاه عروسک در اصفهان خیابان پروین/ سالن زیبایی مهناز سلطانی

 

 

  • almas site

درب آكاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اكسپوز

كفپوش بتنی

موسسه مالی با بهره گیری از متخصصین خبره حسابداری و مالیاتی و با سالها تجربه راهکارهای سریع و مفیدی را جهت رفع مشکلات مالی و مالیاتی کارفرمایان گرامی پیشنهاد خواهد نمود. ما بر این باوریم که داشتن یک سیستم مالی منظم میتواند از هدر رفت منابع موسسات به طور چشمگیری جلوگیری نماید و عنصر مهمی در پیشرفت یک شرکت باشد .

http://dayan-market.ir

آگهی مشاغل

املاک

پالت پلاستیکی تهران

درب حفاظ آکاردئونی آپارتمان، درب آکاردئونی کرج پارکینگ،درب آکاردئونی محافظ،درب اکاردئونی در تهران،تولید کننده درب آکاردئونی کرج،خرید درب آکاردئونی،فروش در آکاردئون آپارتمان،تولیدی درب های آکاردئونی آهنی

زیبایی و سلامتی

http://amirdaneshzadeh.ir
پونک باربری غرب تهران
گوسفند زنده تهران

تعمیر کولرگازی غرب تهران

تعمیر پکیج در تهران

مبل شویی
مبل شویی در منزل
شستشوی مبل در منزل
مبل شویی تهران
قالیشویی

فروش بک لینک با کیفیت قوی برای افزایش رتبه وب سایت مناسب برای سئو کار های حرفه ای ، افزایش سریع رتبه وب سایت با بک لینک فن سئو سایت

خرید بک لینک با کیفیت

كار در ارتفاع بدون داربست

وكیل در اصفهان

بانك اطلاعات مشاغل