مطالب مفید

مطالب مفید برای شغل های مختلف
 

مطالب مفید

مطالب مفید برای شغل های مختلف

مطالب مفید برای شغل های مختلف

  • ۰
  • ۰
معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان

اگر شما هم ساکن استان اصفهان هستید و به دنبال این هستید که فرزندتان زبان انگلیسی یاد بگیرد، حتماً به دنبال مدرس زبان انگلیسی کودکان در اصفهان یا کلاس زبان آنلاین کودکان بوده‌اید. کلاس زبان حضوری هم تأثیر مثبت زیادی روی کودک‌تان دارد. البته باکمی هزینه بیشتر شما می‌توانید مدرس زبان انگلیسی در اصفهان پیدا […]

اگر شما هم ساکن استان اصفهان هستید و به دنبال این هستید که فرزندتان زبان انگلیسی یاد بگیرد، حتماً به دنبال مدرس زبان انگلیسی کودکان در اصفهان یا کلاس زبان آنلاین کودکان بوده‌اید. کلاس زبان حضوری هم تأثیر مثبت زیادی روی کودک‌تان دارد. البته باکمی هزینه بیشتر شما می‌توانید مدرس زبان انگلیسی در اصفهان پیدا کنید. زبان انگلیسی، یک زبان بین‌المللی است که در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان زبان دوم بعد از زبان مادری صحبت می‌شود. همچنین در کشور ما هم زبان انگلیسی روزبه‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و خانواده‌ها سعی می‌کنند تا فرزندانشان انگلیسی را بیاموزند. یک معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان می‌تواند این امر را برای شما محقق کند. در سیستم آموزشی کشورمان ایران، دانش‌آموزان بعد از گذراندن دوره ابتدایی و ورود به کلاس هفتم، زبان انگلیسی را می‌آموزند. اما کتاب درسی مدرسه و روشی که از آن برای آموزش دانش‌آموزان استفاده کرده است بسیار قدیمی است.

معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان

این کتاب در دوره تألیف خود توانست بسیار موفق عمل کند و دانش‌آموزان را برای متون انگلیسی که در آینده در دانشگاه‌ها روبرو می‌شدند آماده کند. اما این فقط مهارت‌های خواندن و نوشتن آنها را تقویت می‌کند و سایر موارد مهمی مثل توانایی تکلم (speaking) و شنیداری (listening) کاملاً به حال خود را رها می‌کند. موضوعی دیگری که وجود دارد این است که همین آموزش تنها یک و نیم ساعت در هفته به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. از این‌رو ممکن است شما به یک معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان نیاز داشته باشید.

مزایای معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان

یک معلم خصوصی با در نظر گرفتن تمامی این موارد، به تعلیم و تربیت فرزند شما می‌پردازد. او سعی می‌کند تا تمامی مهارت‌ها را در کنار هم پیش ببرد و آموزش دهد. چیزی که در کلاس‌های پرتعداد مدارس ممکن نیست. معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان با سنجش نقاط ضعف دانش‌آموز، سعی در تقویت نمودن آن‌ها دارد. برای این کار ابتدا کودک شما تعیین سطح می‌شود. در طی آزمون تعیین سطح، میزان سطح توانایی دانش‌آموز سنجیده می‌شود. سپس نقطه‌ضعف‌های او در هر بخش با جزئیات مشخص می‌شود. استفاده از کتاب‌های درسی جدید که با متدهای آموزشی نوین نوشته شده‌اند بسیار مهم است. همچنین استفاده از ویدئو، تصاویر، مکالمات روزمره، آهنگ و … در یادگیری کودکان بسیار تأثیرگذار است.

تفاوت بین کلاس‌های زبان و معلم خصوصی

یکی از مزایای کلاس‌های زبان انگلیسی در اصفهان، ارزان‌تر بودن آن‌ها نسبت به معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان است. اما مزیت اصلی معلم خصوصی این است که کل زمان معلم تنها به یک نفر اختصاص می‌یابد و علاوه بر کیفیت آموزش، دانش‌آموز می‌تواند با سرعت بیشتری در زبان انگلیسی پیشرفت کند. در کلاس زبان آنلاین کودکان و کلاس حضوری، زمان معلم بین چندین دانش‌آموز تقسیم می‌شود. در ضمن معلم مجبور است تا یک موضوع را به همه یاد بدهد. از آنجایی که یادگیری هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است، ممکن است دانش‌آموز در بعضی از موضوعات متوجه درس نشود. این اتفاق مخصوصاً در بخش اسپیکینگ رخ می‌دهد. به خاطر همین موضوع، شهریه‌های این کلاس‌ها از معلم خصوصی ارزان‌تر است.

معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان

نحوه تدریس معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین به چهار بخش اسپیکینگ (گفتاری)، لیسنینگ (شنیداری)، رایتینگ (نوشتاری) و ریدینگ (نوشتاری) دسته‌بندی می‌شود. در هریک از این بخش‌ها باید تمرینات مخصوص به خود صورت بگیرد تا دانش‌آموز بتواند در آن بخش پیشرفت داشته باشد. در ادامه به معرفی هر یک از این قسمت‌ها می‌پردازیم.

آزمون تعیین سطح

این اولین قدم برای یادگیری زبان انگلیسی است. در این مرحله مشخص می‌شود که دانش‌آموز در چه وضعیتی است و باید چه برنامه‌ای را برای او در نظر گرفت. مثلاً ممکن است دانش‌آموزی در مهارت‌های گفتاری موفق باشد اما نتواند آنچه را که می‌گوید یا می‌شنود را بنویسد.

مهارت‌های گفتاری در زبان انگلیسی

در این بخش دانش‌آموز باید بتواند به سؤالاتی که از او پرسیده می‌شود به زبان انگلیسی پاسخ دهد. این مرحله برای این تدارک دیده شده است تا فرزند شما بتواند ادراک و افکار خود را به زبان آورد و در بیان نیازهای خود مشکلی نداشته باشد. برای رسیدن به چنین سطحی دانش‌آموز باید بیان و تلفظ صحیح کلمات را با کمک یک معلم بیاموزد. سپس نوبت به تشکیل ساختار جمله‌ای می‌رسد. در گام بعدی دانش‌آموز باید یاد بگیرد تا کلمات را در کنار یکدیگر در قالب یک جمله بیان کند. همچنین کودک شما باید ساختار گرامری و قوانین زبان را بیاموزد و به صورت روان، از آن‌ها استفاده کند. مثل افعال گذشته، حال و آینده.

مهارت شنیداری در زبان انگلیسی

در این بخش کودک باید تلفظ صحیح کلمات را بشنود و به ذهن بسپارد. روش کار به این صورت است که معلم اول کلمات را به کودک می‌آموزد. سپس کم‌کم از آن‌ها در جملات به کار می‌برد تا دانش‌آموز ساختار جمله را به صورت اصوات درک کند.

مهارت نوشتار در زبان انگلیسی

در این قسمت دانش‌آموز باید هجا و نحوه نوشتن صحیح کلمات را یاد بگیرد. پس از آن تفاوت نوشتار و گفتار را می‌آموزد و باید بتواند موضوعی را توصیف کند و بنویسد. مثلاً یک ساختمان را بررسی و ویژگی‌های آن را توصیف کند.

مهارت خواندن در زبان انگلیسی

در این قسمت دانش‌آموز باید بتواند متن را به‌درستی بخواند و به معنی و مفهوم آن پی ببرد. همچنین باید حداقل هشتاد درصد کلمات درون متن را تشخیص دهد و معنی آن‌ها را بداند. در آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان، آن‌ها کم‌کم با پیشرفت می‌توانند متن‌های مختلف را بخوانند و بعد از مدتی به سراغ متون سخت‌تر برود.

معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان

معرفی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان

زبانکده راه نوین یکی از معتبرترین مؤسسات آموزش زبان انگلیسی در این شهر است. این آموزشگاه با داشتن مدرس آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان در اصفهان اقدام به برگزاری کلاس زبان آنلاین کودکان و کلاس‌های حضوری کرده است. این مؤسسه با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تدریس زبان انگلیسی، دارای مجرب‌ترین اساتید این حوزه است. سعی می‌شود تا کلاس‌های زبانکده راه نوین به روشی صمیمانه برگزار شود تا یادگیری دانش‌آموزان به بهترین نحو انجام شود. فرزندان شما در این مجموعه با بهترین کتب درسی زبان انگلیسی آموزش می‌بینند. همچنین در آموزش آنها از ویدئوهای آموزشی و موسیقی‌های آموزنده استفاده می‌شود تا یادگیری کودک شما به حداکثر برسد. معلمان هم‌بازی کودکان هستند و اوقات خوشی را همراه با آموزش برای آن‌ها رقم می‌زند.

  • ۰۱/۰۵/۰۵
  • almas site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درب آكاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اكسپوز

كفپوش بتنی

موسسه مالی با بهره گیری از متخصصین خبره حسابداری و مالیاتی و با سالها تجربه راهکارهای سریع و مفیدی را جهت رفع مشکلات مالی و مالیاتی کارفرمایان گرامی پیشنهاد خواهد نمود. ما بر این باوریم که داشتن یک سیستم مالی منظم میتواند از هدر رفت منابع موسسات به طور چشمگیری جلوگیری نماید و عنصر مهمی در پیشرفت یک شرکت باشد .

http://dayan-market.ir

آگهی مشاغل

املاک

پالت پلاستیکی تهران

درب حفاظ آکاردئونی آپارتمان، درب آکاردئونی کرج پارکینگ،درب آکاردئونی محافظ،درب اکاردئونی در تهران،تولید کننده درب آکاردئونی کرج،خرید درب آکاردئونی،فروش در آکاردئون آپارتمان،تولیدی درب های آکاردئونی آهنی

زیبایی و سلامتی

http://amirdaneshzadeh.ir
پونک باربری غرب تهران
گوسفند زنده تهران

تعمیر کولرگازی غرب تهران

تعمیر پکیج در تهران

مبل شویی
مبل شویی در منزل
شستشوی مبل در منزل
مبل شویی تهران
قالیشویی

فروش بک لینک با کیفیت قوی برای افزایش رتبه وب سایت مناسب برای سئو کار های حرفه ای ، افزایش سریع رتبه وب سایت با بک لینک فن سئو سایت

خرید بک لینک با کیفیت

كار در ارتفاع بدون داربست

وكیل در اصفهان

بانك اطلاعات مشاغل