مطالب مفید

مطالب مفید برای شغل های مختلف
 

مطالب مفید

مطالب مفید برای شغل های مختلف

مطالب مفید برای شغل های مختلف

  • ۰
  • ۰
 قالیشویی فرش دستباف در تهران

بهتر است شست و شوی فرش های دستباف و مبل شویی را به قالیشویی فرش دستباف در تهران بسپاریم. قالیشویی نوآوران نانو آماده خدمت ‌رسانی و شستشوی فرش های شماست.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نحوه صحیح شستشوی فرش در طول عمر آن بسیار مؤثر است. فرش را می‌توان در منزل نیز با دقت شستشو داد اما فرش دستباف از حساسیت بسیار بیشتری نسبت به فرش‌های دیگر برخوردارند.

بهتر است شست و شوی فرش‌های دستباف را به قالیشویی فرش دستباف در تهران بسپاریم. قالیشویی نوآوران نانو آماده خدمت رسانی و شستشوی فرش‌های شماست.

قبل از شستشو، تست ثبات رنگ انجام می‌گیرد. این کار با خیس کردن پارچه سفید و مالیدن آن و روی فرش انجام می‌شود. اگر اثری رنگ روی پارچه دیده شود نشان می ‌دهد که در هنگام شستشو رنگ‌های فرش با هم مخلوط می‌شوند. بنابراین توصیه می‌شود هرگز چنین فرش‌هایی را در خانه نشوید. علاوه بر تجربه، دقت و ظرافت نیز بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله در مورد بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران توضیح می‌دهیم.

مراحل شست و شوی فرش دستباف

۱. اولین مرحله این است که ابتدا شامپو مخصوص را با ده قسمت آب نیمه گرم مخلوط کرده و با شاخص که طبیعی به آن اضافه می‌کنند وجود سرکه از پخش شدن رنگ‌ها جلوگیری می‌کند.

۲. فرچه مخصوصی را به محلول شامپو آغشته می‌کنند و بر روی پرز فرش می‌زنند تا تمام سطح فرش با شامپو آغشته شود. باید توجه داشته باشند که فرچه یا برس راه همیشه باید روی فرش بالا و پایین کرد و این نقطه را باید در نظر داشت که موها با فرچه از روی فرش جمع می‌شوند ولی باید به سلامت تا و پور فرش دستباف نیز توجه داشت.

۳. در مرحله بعد محلول شامپو باقیمانده روی سطح فرش را با فرچه و یا هر وسیله مناسب دیگری جمع کنید و پرز فرش را با فشار آب بر گردانید. پس از اتمام این مرحله فرش را با دقت روی سطح صاف و سفت جلوی نور آفتاب قرار دهید.

۴. مراقب باشید که فرش را در معرض آفتاب بسیار سوزان قرار ندهید، زیرا باعث کم رنگ شدن آن می‌شود.

۵. هرگز فرش را برای خشک شدن روی چمن قرار ندهید. فرش را به طور دائم یا موقت برای خشک کردن مقابل شومینه، بخاری یا هر وسیله گرمایشی قرار ندهید، زیرا حرارت مداوم باعث می‌شود ماده طبیعی موجود در فرش مانند پشم خشک شود. در نتیجه الیاف درخشندگی خود را از دست می‌دهند و با کوچک‌ترین جرقه‌ای فرش می سوزد.

شستشوی فرش دستباف

شماره قالی شویی فرش دستباف در تهران که برای استفاده از خدمات مبل شویی در منزل و موکت شویی هم می‌توانید با همین شماره تماس بگیرید.

می‌توانید با شماره‌های بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا برای حمل و نقل و شست و شوی فرش دستباف شما اقدام کنند. قطعاً آنها با نظر گرفتن منفعت شما کمترین هزینه ممکن را از شما دریافت می‌کند و حتی اقدامات حمل و نقل را شخصاً انجام می‌دهند.

تلفن تماس ۰۹۱۹۵۳۴۰۸۶۴‬ برای هماهنگی خدمات شستشوی مبل در محل و شستشوی فرش دستباف و ابریشمی در تهران

فرش دستباف به دلیل تار و پود حساسی که دارد، نیاز به شست و شوی دقیق و خاصی دارد، به همین دلیل بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران بهترین گزینه برای شست و شوی این نوع فرش‌ها می‌باشد. برای شست و شوی دقیق باید از محلول خاصی که از ترکیب نرم کننده، آب گرم و مایع پاک کننده به وجود می‌آید استفاده کرد.

هرگز نباید از ماشین لباس شویی برای شستن فرش‌های کوچک و زیر اندازهای دستباف استفاده کرد، زیرا مکانیزم ماشین لباس شویی فقط برای شستن پارچه استفاده شده است. مواظب باشید وقتی فرش مرطوب است آن را تا نزنید و روی سطح اصلی پهن نکنید زیرا الیاف آن بعد از مدتی پوسیده می‌شود. با توجه به این مسائل سپردن شست و شوی فرش دستباف به قالی شویی های معتبر بسیار راحت تر و کم هزینه تر است.شستشوی تشک خوشخواب در تهران نیز از خدمات قالیشویی نوآوران نانو است.

  • ۰۱/۰۵/۰۵
  • almas site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درب آكاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اكسپوز

كفپوش بتنی

موسسه مالی با بهره گیری از متخصصین خبره حسابداری و مالیاتی و با سالها تجربه راهکارهای سریع و مفیدی را جهت رفع مشکلات مالی و مالیاتی کارفرمایان گرامی پیشنهاد خواهد نمود. ما بر این باوریم که داشتن یک سیستم مالی منظم میتواند از هدر رفت منابع موسسات به طور چشمگیری جلوگیری نماید و عنصر مهمی در پیشرفت یک شرکت باشد .

http://dayan-market.ir

آگهی مشاغل

املاک

پالت پلاستیکی تهران

درب حفاظ آکاردئونی آپارتمان، درب آکاردئونی کرج پارکینگ،درب آکاردئونی محافظ،درب اکاردئونی در تهران،تولید کننده درب آکاردئونی کرج،خرید درب آکاردئونی،فروش در آکاردئون آپارتمان،تولیدی درب های آکاردئونی آهنی

زیبایی و سلامتی

http://amirdaneshzadeh.ir
پونک باربری غرب تهران
گوسفند زنده تهران

تعمیر کولرگازی غرب تهران

تعمیر پکیج در تهران

مبل شویی
مبل شویی در منزل
شستشوی مبل در منزل
مبل شویی تهران
قالیشویی

فروش بک لینک با کیفیت قوی برای افزایش رتبه وب سایت مناسب برای سئو کار های حرفه ای ، افزایش سریع رتبه وب سایت با بک لینک فن سئو سایت

خرید بک لینک با کیفیت

كار در ارتفاع بدون داربست

وكیل در اصفهان

بانك اطلاعات مشاغل